Care

Care

ZAKELIJKE RELATIES

Bij Intal geloven wij dat je verder komt door altijd door te vragen en verder te denken. Van obstakels kansen maken en problemen omzetten in oplossingen. Dit gevoel leeft bij alle Intalisten en dat stralen wij ook uit.  

Ons procesdeel Zakelijke Relaties is fulltime bezig met het creëren en behouden van goede klantrelaties. Het doel is helder; zoveel mogelijk zeer tevreden klanten die Intal beoordelen met minimaal een 8 als het gaat om klanttevredenheid. Door persoonlijke en telefonische evaluaties per procesdeel (vanaf het offertetraject tot en met de oplevering) meten en weten wij wat er speelt bij onze opdrachtgevers. Zo kunnen wij direct bijsturen als dat nodig is en onze dienstverlening optimaliseren. 

Wij nemen geen genoegen met minder dan uitstekend, wij zijn kritisch en hebben het lef om fouten te benoemen en deze om te zetten in verbeteringen. 

OPLEVERFASE

Als een project geheel is afgerond dan lopen wij altijd een uitgebreide opleverronde met de uitvoerder van onze opdrachtgever. Alles wordt zorgvuldig nagelopen en eventuele opleverpunten worden direct aangepakt en opgelost.

GARANTIE

Als een project is opgeleverd gaat de garantietermijn in. Onze opdrachtgevers ontvangen een garantiecertificaat volgens de voorwaarden van de VMRG. Zij kunnen erop rekenen dat wij altijd snel en deskundig paraat staan als er service moet worden verleend onder garantie. 

INTAL+ SERVICE & ONDERHOUD

Blije en tevreden klanten, dat is wat wij graag zien en waar wij alles voor doen. Persoonlijk contact en oprechte aandacht is daarom de basis van onze manier van werken. Wij zoeken altijd in goed overleg met onze klanten naar de best passende oplossing.

Onze plusmannen communiceren helder en open zodat precies duidelijk is wat wij kunnen doen, wanneer en tegen welke kosten. Zowel correctief als preventief, want bij Intal+ weten we: voorkomen is beter dan genezen!

Meer weten over Intal+ service en onderhoud?

Lees meer!