Finalist Ondernemingsverkiezing Noord-Holland 2021
Finalist Ondernemingsverkiezing Noord-Holland 2021
Wat zijn wij trots op onze finaleplaats in de categorie MKB! Wij zijn in de race voor de Ondernemingsverkiezing Noord-Holland (ONVH) 2021 die plaatsvindt op 20 mei. Natuurlijk gaan wij voor een podiumplek. Liefst de nummer 1 positie.
Tijdens het interview met OVNH hebben wij verteld over de prachtige resultaten van Intal in 2020, de vele mooie opdrachten die wij in 2020 realiseerden voor onze opdrachtgever, onze groeiende naamsbekendheid en de Intal Methode. Wij geloven erin dat ons succes mede bepaald wordt door het waarmaken van onze belofte ‘Feel connected’. Daarvoor zijn wij altijd in verbinding met onze Intalisten, onze klanten, de markt en onze producten.
Onze cultuur; in verbinding met elkaar
Omdat wij het belangrijk vinden dat onze Intalisten in verbinding staan met elkaar en met het bedrijf, zijn alle processen volledig open en transparant. Daar is best wat lef voor nodig. Alles is gericht op continu verbeteren, ondernemerschap en persoonlijke ontwikkeling. We stellen geluk en persoonlijke ontwikkeling centraal en zetten mensen in hun kracht. Hiermee creëren we de hoogste mate van betrokkenheid, zowel intern als extern en werken we dagelijks aan de beste oplossingen voor onze klanten.
Bij deze bedrijfscultuur is experimenteren, volledige transparantie en zelfsturendheid de basis van de Intal Methode. Creativiteit laat ons kennisgrenzen verleggen en maakt ons samen ondernemend. Zo ontstaat er ruimte voor innovatie en vooruitgang. Dat vertalen we ook naar klanten toe.
Tijdens ons medewerkerstevredenheidsonderzoek 2020 was onze eNPS-score 34. Daarmee zijn wij 'a great place to work'.
Verbinding met onze klanten
Klanttevredenheid is een bepalende factor voor het succes van een bedrijf, daar zijn we ons bij Intal maar al te bewust van. Door een vertrouwensband met onze klanten op te bouwen, weten we precies wat er speelt en waar de behoeftes liggen. Op hun beurt krijgen onze klanten volledige openheid en transparantie van Intal. Daar zijn we koploper in. Zo geven we workshops op verbeterprocessen en zijn we transparant in projecten, in hoe we werken en hoewe met elkaar omgaan. Door onze processen, producten en efficiency in persoonlijke klantgesprekken te evalueren ontstaat een continue verbetering op alle fronten.
In 2020 scoorden wij een 7,6 als gemiddeld klantcijfer. Een mooie stijging t.o.v. 2019 en de jaren ervoor. En uiteraard gaan we dit jaar voor een 8!